گروه لولو" Lulu " ، هایپر مارکتی در امارات متحده عربی است که با شبکه ای از ۱۳۵ فروشگاه ، به همراه گردش مالی ۶,۹ میلیارد دلار فعالیت می کند. این شرکت دارای ۲۶ دفتر در سراسر جهان و عرضه کننده محصولات ارگانیک است. هایپرمارکت لولو، در کشورهای خاورمیانه مانند قطر، عمان، بحرین، عربستان سعودی، کویت و مصر دارای شعبه است، همچنین در کشورهای آسیایی مانند هند، اندونزی و مالزی هم فعالیت می کند. مدیر هایپرکارکت لولو، Salim M.A، می گوید: "ما یک شرکت خانوادگی و دارای سابقه ۴۰ ساله هستیم."
لولو در هر منطقه ای که افتتاح شده دارای یک سیستم تدارکات و سردخانه است. منابع تولید شرکت از سراسر جهان، همچون اسپانیا، امریکا، هلند، فرانسه، ایتالیا، صربستان، چین، ویتنام، هند و سریلانکا تامین می شود. این محدوده وسیع از منابع برای بازار داخلی امارات بسیار مناسب است، چراکه دبی یک جامعه چند فرهنگی است. Salim M.A با اعلام خبر بالا می گوید: "دبی همواره بازار خرده فروشی خوبی بوده و در ۷ سال گذشته، بازار پررونق شده است. همچنین فناوری در حال بهبود است و مصرف کنندگان دبی به دنبال محصولات خوب و با کیفیت هستند. این در حالی است که کیفیت خدمات و قیمت از عوامل مهم این بازار به شمار می روند."
در حال حاضر علاقه برای محصولات ارگانیک بیشتر شده است. میوه و سبزیجات ارگانیک به خاطر مزایای بهداشتی به محصولی محبوب تبدیل شده است. این درحالی است که لولو، به عنوان مرکزی مهم در زمینه عرضه محصولات ارگانیک محسوب می شود. به غیر از منابع تامین کنندگان بین المللی، لولو برای تهیه (تامین) محصولات ارگانیک از تولید کنندگان محلی بهره می برد. همچنین دولت محلی به طور فعال از بخش ارگانیک حمایت می کند. مدیر هایپر مارکت لولو، می گوید: "تامین منابع ارگانیک در خارج امارات ، از مسایل چالش برانگیز است ، چراکه باید مراقب گواهی نامه مناسب باشیم . این درحالی است که برای تولید کنندگان محلی، این مشکلات وجود ندارد."
وی اضافه می کند: "حدود ۳۰ درصد از تولیدات ما در حال حاضر از پیش بسته بندی شده است. ما همچنین محصولات تازه را هم با توجه به میزان تقاضای مشتریان ، عرضه می کنیم." دبی یک جامعه چند فرهنگی است، مصرف کنندگان محصولات، از طیف گسترده ای از کشورهای خارجی هستند. این درحالی است که لولو، توانسته از طریق همکاری با سفارتخانه های این کشورها ، این محصولات را عرضه کند. این مدیر می گوید: "به عنوان مثال، انار به یک محصول محبوب تبدیل شده . ما به خوبی قادر به رهبری بازار انار هستیم. "
کشورهایی مانند لهستان و یونان به بازار سیب، هلو و انواع توت های دبی روی آورده اند. به گفته مدیر هایپرمارکت، مصرف کنندگان از کیفیت خوب محصول بهره مند می شوند در حالی که قیمت ها بسیار رقابتی هستند. همچنین ، لولو ، با چالش تدارکات برای تامین موز از کشورهای آمریکای لاتین، رو به رو است. این مدیر خاطر نشان می کند: "برای این که کیفیت موز این منطقه خوب است ، بنابراین ما همچنان نیاز به به راهکاری برای این چالش داریم و در حال حاضر ما موز را از اکوادور و سیب و انگور را از شیلی تهیه می کنیم."
وی یادآور می شود: "استراتژی شبکه فروشگاهی هایپر مارکت لولو، بسیار ساده است. هدف ما ارایه بهترین محصولات با کیفیت خوب به مشتریان خود با بهترین خدمات است . در سال های آینده در نظرداریم تا فروشگاه های بیشتری در عربستان سعودی، هند، مالزی و اندونزی افتتاح کنیم. ما نسبت به بازار خود مطمئن هستیم. چراکه دبی یک منطقه بزرگ و دارای بازار گسترده ای است. "