پورشه پس از عرضهٔ مدل کاین در سال 2002 وارد قلمروی جدیدی شد؛ اما کاین اولین خودروی غیر اسپرت و یا اولین محصول دیزلی پورشه نبود. فردیناند پورشه هنگام طراحی فولکسواگن بیتل بهعنوان خودروی مردمی برای آلمان، در زمینهٔ ماشینآلات کشاورزی هم کار میکرد که منجر به ساخت تراکتور مردمی شد. تراکتور پورشه که جونیور نام گرفته بود، بین سالهای 1952 تا 1963 به تولید رسید. این تراکتور آلمانی که توسط پورشه دیزل ساخته میشد، مجهز به یک پیشرانهٔ دیزل 822 سیسی تک سیلندر آبخنک بود که 14 اسب بخار قدرت تولید میکرد؛ اما این وسیله هرگز نتوانست بهعنوان خود یعنی تراکتور مردمی دست پیدا کند چراکه در طول نزدیک به یک دهه تنها 125 هزار دستگاه از آن تولید شد که بشدت با تولید 20 میلیون دستگاهی بیتل فاصله دارد. البته نباید فراموش کرد که پورشه جونیور یک وسیلهٔ کشاورزی است و بنابراین چنین تولیدی هم برای آن قابلتوجه است.
در ایالاتمتحده نیز در بخش تراکتورها رقبای سرسختی مثل جان دییر و کاترپیلار حضور داشتند و به همین دلیل تراکتور پورشه که تنها در چهار مدل ساخته میشد، هرگز نتوانست در این کشور به فروش مناسبی دست پیدا کند بهگونهای که تنها حدود هزار دستگاه از آن در آمریکا فروخته شد؛ اما همین موضوع موجب شده که تراکتور پورشه جونیور هماکنون وسیلهٔ نقلیهٔ بسیار نادری در ایالاتمتحده باشد. حال یک دستگاه پورشه دیزل جونیور نوع 108L مدل 1960 از بریتانیا به ایالاتمتحده آورده شده و قرار است در حراجی RM Sotheby در آریزونا به فروش گذاشته شود. این تراکتور که به رنگ قرمز با چرخها و صندلی کرمیرنگ است، در وضعیت بینظیری قرار دارد و همانطور که در تصاویر هم مشخص است که جواهر واقعی به شمار میرود. فروشنده انتظار دارد که این تراکتور کلاسیک فوقالعاده با قیمتی بین 30 تا 40 هزار دلار به فروش برسد.